Wednesday, October 13, 2010

10.10.10

10.10.10 merupakan hari bersejarah bagi aku..tarikh ni ramai tul org kawen kan tp aku xkawen tarikh ni..huk..huk..sedih..aku konvo pada tarikh ni..hurm lagi bes..ilang penat lelah aku ngadap buku semata2 nk dapatkan sekeping kertas yg bernama IJAZAH..hai zaman skang xde ijazah xde la kejenye..bertaraf ijazah pn gaji ckup2 makan jerk..tp xpelah dh rezeki aku mcm ni kan..aku bersyukur sgt..aku epy sgt2 dpt hadir majlis konvokesyen aku ni bersama2 family aku n suami tersayang..xsangka dalam sekelip mata jer aku dh ada suami di depan mata..adiah konvo utk aku..hehe..

Time ni gak lah dpt aku jumpa kawan2 aku masa study terutamanya bes fren aku nadia n nurul..walaupun nadia ni bkn seagama n se kaum ngan aku tp die lah kawan yang terbaik pernah aku jumpa..die lah yg paling byk tolong aku sepanjang aku kat bumi sarawak menuntut ilmu..nurul lak junior aku..walaupun junior, die lah the bes yang aku jumpa gak..byk kitorang kongsi suka duka bersama..bukan senang nak cari kawan time sng sama2, time nangis sama2..luv u nadia n nurul..mis both of u..:-(

gambar kitorang aku xtransfer gik..nt lah aku transfer, aku letak kat sini..dpt lah aku abadikan kenangan kitorang kat blog aku nih..pe lagi ek...nt lah de masa aku citerkan perjalanan aku di bumi sarawak..haha..

Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.