Sunday, July 22, 2012

Salam Ramadhan

Assalamualaikum..

Hai, apa khabar yer kawan2..harap semuanya sihat dan hepy dalam menjalani ibadah puasa pada kali ini..Syukur Alhamdulillah kerana masih diberi peluang oleh yang Maha Esa utk menunaikan ibadah puasa pada kali ini bersama-sama keluarga tersayang...rasanya masih belum terlambat untuk saya mengucapkan salam ramadhan kepada seluruh umat islam terutamanya kepada pembaca-pembaca blog saya yang tersayang..eh, ada ke pembaca blog sy yang xseberapa ini yer..hehe..Semoga ibadah kita pada kali ini lebih baik dari yang lepas..

Ramadhan pada kali ini amat berbeza buat saya berbanding tahun2 lepas...hurm, nak tahu apa bezanya..thn lepas saya sambut ramadhan bersama suami jerk dan juga si kecik di dalam perut..hehe..thn ni saya sambut ramadhan bersama si kecik yang dah berusia 10 bulan..hurm sekejap jerk kan masa berlalu..kalo tahun lepas saya asyik ternanti2 jerk bila la si kecik ni nak kuar, adakah dalam bulan ramadhan or syawal sbb due saya syawal pertama..ye lah orang ckp kan biasanya 2minggu awal akan bersalin so maknanya dalam bulan puasa la kan..tup..tup syawal ketiga baru lah si kecik ni keluar melihat dunia..hehe..si ayah dah siap bayar zakat fitrah lagi kot2 si kecik keluar dalam bulan puasa..hehe..walau apapun sykur Alhamdulillah semuanya selamat dan syukur juga anak saya masih menyusu badan sampai lah sekarang..

Para ibu yang menyusukan anak mesti tahu kan mcm maner rasa menyusu dalam bulan puasa..agak penat jugak la sebab kekeringan air dlm badan..tapi saya bersyukur ditemukan dengan supplement dari SHAKLEE, so dapatlah saya atasi segala masalah cepat letih saya ini..bukan nak promote yer, saya cuma kongsikan dengan kawan2...lepas cuba supplement shaklee susu badan saya makin bertambah, syukur Alhamdulillah rezeki anak saya...badan saya pun tak lah cepat penat mcm selalu..utk ramadhan kali ini saya dan suami minum performance drink..memang bertenaga lah kami sepanjang berpuasa dengan melayan kerenah anak yang nakal, buat kerja rumah dan mcm2 lagi lah..Syukur Alhamdullillah saya diperkenalkan dengan SHAKLEE oleh auntie saya..sebelum ni saya tak pernah ambik sebarang supplement..eh, dah melalut plak..hehe..xde lah just sharing dgn kawan2 perubahan diri saya..

oklah dah penat membebel..ada kerja lagi yang perlu diselesaikan...so, selamat menyambut ramadhan kepada semua umat islam di seluruh dunia..:-)
Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.