Wednesday, September 5, 2012

Berita Baik utk Mommies yang BF baby:)

Salam semua..bertemu lagi kita pada kali ini utk membincangkan tentang menyusu baby..hehe..chewwah dah mcm penceramah la plak...hehe..xde lah saya cume nak sampaikan dan nak berkongsi berita baik ini dgn semua kawan2 dan readers blog saya yang xseberapa ini...dulu saya memang xsuke n amat susah utk makan segala jenis ubat apatah lagi nk mkn supplement bagai..aduh loya je tekak ni nak menelan semua tu..huhu..TAPIII itu dulu yer kawan2..masa pregnant terpaksa la tekak ini menelan segala benda vitamin utk tumbesaran bayi dah juga kesihatan baby..demi anak tercinta ku telan jua bersama air oren..hehe..lepas bersalin pun sama ku gagahkan jua menelan pelbagai ubat dan vitamin..huhu..semua nya utk anak tersayang..sehingga lah pada suatu hari saya diperkenalkan SHAKLEE oleh makcik saya disebabkan susu badan saya xberapa banyak...kesian anak saya...dah la anak saya tak nak susu formula..huhu..kesian die..pada mulanya amat susah bagi saya utk mempercayai segala ubat or vitamin yang boleh menambahkan susu badan...pikir punya pikir akhirnya saya cuba la menelan SHAKLEE yang trial..huhu..Alhamdulillah selepas 2 minggu mencuba, susu badan semakin banyak dan ini amat menggembirakan saya dan baby...anak saya juga lebih cergas berbanding dulu...ye lah dulu kan tak cukup susu...huhu..lepas apa yang saya cuba menjadik, saya syorkan plak pada hubby saya utk mencuba SHAKLEE ini tapi bukan yang utk bf lah yer..hehe..setakat ini anak saya dah pun berumur satu tahun dan masih menyusu badan sepenuhnya tanpa campuran dari susu formula...ermmm Alhamdulillah..selepas saya dah nampak kesan dari percubaan kami, saya tak ragu2 terus jadi ahli...hehe..oleh yang demikian, saya nak share ler dgn kawan2...kalo ada sesiapa yang berminat utk mencuba produk2 dari SHAKLEE ini jgn malu dan segan boleh hubungi saya yer seperti tertera di bawah..hehe..

Semua testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

sms/whasapp: 019-9009435

id shaklee: 880783
nazihahy@yahoo.com
fb:geeha yusoff
ini adalah contoh produk2 utk bf yer..pic sy cilok makcik saya punya..sy lum snap yang saya punyer..hehe


Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.