Saturday, October 6, 2012

Energizing Soy Protein (ESP)

Salam hari minggu kawan-kawan...hari ni saya nak share testimoni pengguna2 ESP utk tatapan dan rujukan kawan-kawan...Untuk pengetahuan kawan-kawan ESP ni memang best terutama untuk ibu-ibu yang menyusukan anak..banyak khasiat dah kebaikan minum ESP ni yer kawan-kawan...Anak saya Alhamdulillah sampai ke hari ni masih menyusu badan tanpa campuran dari susu formula..salah satu kebaikan ESP pada ibu-ibu yang menyusukan anak ialah menghaluskan kulit ibu dan juga bayi..itu yang saya suka...hik..hik..yang lain2 memang banyakkkkkk sangaaattttt khasiat nya..nanti saya ceritakan kemudian yer..

Jom baca testimoni mereka yang dah mencuba minum ESP ni...hanya mereka yang mencubanya sahaja yang tahu betapa bes nya ESP ni..

ESP sgt best..selain sbg milk booster untuk mereka yg kurang susu awal2 bersalin, esp bg tenaga jugak..tak penat wlaupun kene kerap bangun malam..mmg rs berbeza dgn ESP wpun baru amik 6 hari

Like · · · February 26 at 3:58pm via mobile
salam semua..
selalunye bace testimoni org je,skrg sy nk share ckit.sy da amalkan esp 2bln.alhamdulillah,dlam mase 2bln berat sya da trun 6kg dari 63kg.saye rase xlapar,xpnat.mmg terkjut sgt..
bukan tu je,,esp membantu sy susu jd pekat,anak pun da xbgun mlm mcm sblm ni.mmg sgt membantu..selain tu,,ramai yg tegur kulit muka kelihatan berseri2..
ESP mmg best!!!,,thanks shaklee..
Like · · · September 28 at 12:18am
ESP ni boleh turunkan berat badan ke?berat selepas pantang 40kg skrg dah 4 bulan minum ESP tinggal 37kg.....OMG makin kurus!!!!
Like · · · Thursday at 12:49pm 
 Tunggu apa lagi..hehe..Jom  dapatkan ESP beserta konsultasi daripada saya selaku pengedar sah Shaklee anda..



** Semua testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

Boleh hubungi saya melalui:


sms/whatsApp: 019-9009435
emel: nazihahy@yahoo.com
fb: geeha yusoff
ID Shaklee:880783

Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.