Tuesday, January 1, 2013

Pengedar Sah Shaklee

Assalamualaikum..

Alhamdulillah kita dah pun berada di tahun baru, 2013..Masih belum terlambat untuk saya mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada semua pembaca blog saya, suami dan anak saya, kedua ibu bapa saya, adik-adik saya, rakan-rakan, sahabat handai, saudara mara, keluarga dan semua lah..hehe..Hari ni saya ingin berkongsi dengan semua rakan-rakan tentang bagaimana saya boleh terjebak dengan dunia SHAKLEE ini :)

Sebelum ini saya ada terbaca tentang produk-produk dari SHAKLEE tapi saya tak ambil tahu sangat la info-info berkenaan produk ini..saya baca then buat tak tahu..sampai lah suatu hari, anak saya berusia 9 bulan susu badan mulai berkurangan..hati dah mula risau dan cuak sebab mmg dari awal preggy lagi saya dah niat utk menyusukan sepenuhnya anak saya dengan susu badan sampai lah berusia 2 tahun setengah....saya mula terfikir apa patut saya buat utk banyakkan susu badan..saya teringat makcik saya pernah bagitahu saya pasal produk yang banyakkan susu iaitu SHAKLEE set penyusuan..saya tak buang masa terus hubungi makcik saya..Selepas makcik saya explain segala, saya bersetuju mencuba set trial penyusuan Set E..dua minggu mencuba Alhamdulillah susu dah mula banyak..Hurm tunggu apa lagi terus jadi ahli..hehe..Dah habis set trial terus ambil full set punya..Alhamdulillah sampai sekarang anak saya dah pun berusia 15 bulan masih lagi menyusu badan sepenuhnya tanpa campuran fm :)..Badan saya juga semakin sihat dan bertenaga..thank you SHAKLEE :)

Dengan SHAKLEE juga pendapatan saya mulai bertambah :)..So, pada sesiapa berminat untuk mencuba produk-produk ini atau yang ingin menjana pendapatan sampingan boleh la hubungi saya yer :)Saya menyediakan perkhidmatan penghantaran di kawasan Kemaman, Terengganu dan penghantaran melalui pos laju ke seluruh Malaysia..



Ikhlas dari ,


NAZIHAH BINTI YUSOFF
Shaklee Independent Distributor

ID: 880783
sms/whatsapp: 019-9009435FanPage :http://www.facebook.com/MyLoveMikailEShoppe
Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.