Tuesday, July 13, 2010

Alhamdullilah...

Alhamdullilah akhirnya dpt gak aku bwk kete viva ketot aku ke kl..xyah la aku berhempas pulas beratur tunggu bas bersama2 warga bkn dari Malaysia..sampai kan aku pn dah jadi mcm warga tersebut..ooohhh tidakk..tp kalo Mr.Laling xcuti lagi viva ketot ku masih di kg..huhu..and aku mesti kena beratur tunggu bas...ooohhh sungguh kepenatan..thankz Mr.Laling..Nasib Laling dh dpt cuti kan..kih..kih..time kasih ler kepada majikan Laling..M???..:-)..



Hari ni lepas keje kami nak ke jalan tar beli brg2 kawen lagi..huhu..rasa mcm kejap jerk masa berlalu..2 bulan je lagi big day kami..2 hari lepas dah selamat beli cincin and sewaktu denganya..Melayang duit laling kan..hik..hik..cian lalingku..thankz laling..:-)..Mr.Laling pn dh settle tempah baju n pelamin utk hari bertandang..Fuhh lega..Baju utk hari bersanding pun dah siap fitting dah..tp ada perkara yg amat menyedihkan iaitu berat badan aku naik ler...ooogggghhhhhh tidakkkk..xpernah berat badan aku naik mendadak mcm ni..senang hati ke apa aku ni..mcm ner nak turunkan ni..kawan2 tahu x mcm ner nak t
urunkan sikit berat badan ni..risaunya..huk..huk..:-(...yang peliknya mak andam aku pulak suruh naik kan lagi berat badan..die perli aku ke apa ek..harap2 di hari big day nanti aku masih leh pakai baju ngan size yang telah ditetapkan..huk..huk..



( jgn ler aku pn jadi mcm ni..sob..sob)


Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.