Wednesday, July 28, 2010

Penat

aduh..lame tul aku xupdate blog aku ni..hurm nak citer ttg pe yer..actually, kebelakangan ini aku bz skit ngan persiapan kawen aku..seyes penat sgt2..xterkata penatnya..hujung minggu last week aku balik kg bersama Mr.Laling anta brg2 yg dh kami beli..bes nye dpt balik umah, ilang jap segala kepenatan yg di alami..kalo leh tiap2 minggu aku nak balik umah..tp apa kan daya aku ada tugas n tanggungjawab di kl ni..huk..huk..sabar ajelah bebanyak wahai cik gee..Mr.Laling lak epy ler kete baru die dh sampai dah..kete die besar sikit ler dari viva ketot ku..huhu..design lebih kurang sama jerk..haha..kete kite sama jerk kan Mr.Laling..warna putih gak, no plate pn DBR gak..cume brand jer lain..kete aku buatan Malaysia tp kete Mr.Laling over the sea punyer..huk..huk..nama pun hampir sam jer..haha..'V' gak kan Mr.Laling..aku VIVA and Mr Laling punye VIOS..4 angka gak..kih..kih..sebenarnya aku dh lama minat ngan kete Vios tp apa kan daya aku xmampu memilikinya..aku hanya mampu memiliki Viva jer..huk..huk..itupun dah nyawa2 ikan nak byr..ooohhh...tidakkk..eh aku dah tersasul citer ni..opps..aku sebenarnya nak citer pasal kepenatan aku sejak 2 menjak ni..yer ler ne xpenatnya..persiapan kawen aku byk lagi xberes..huk..huk..pas keje, terus kuar p cari brg..balik umah dah kul 10, kul 11..mandi,tido..sok pagi2 lagi bangun p keje..balik keje,p beli brg lagi..begitu lah rutin harian ku setiap ari..oooohhhh betapa penatnya..bile kah agaknya dapat ku rehat utk seketika..persiapan kawen nampak simple tp sebenarnya..BANYAK LAGI yg xsiap..sob..sob..



Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.