Sunday, June 13, 2010

++HePyNyA BeRsAmA FaMiLy TeRsAyAnG++

Bahagia+epy xterhingga bile dpt bersama2 kuarga tersyg kn..jumaat lepas kuarga aku dtg kl..aku cuti shari so dptlah aku bersama2 kuarga aku ke nilai beli brg2 kawen aku...:-)..bahagianya saat ini kerana dpt bersama2 mak n adik2 aku bergurau senda,bershopping n sbg nya..yg wat aku xleh lupe ialah sepupu aku..umur die baru nk masuk 2 thn tp die pnya lasak mak aiii,haru biru satu kedai...fuhhh penat layan kerenah die, adik aku la jd mangsa mengasuh de..hehe..aku n mak die lak sibuk cari brg2 kawen aku...rindu sgt situasi masa itu..bes nye kalo dpt di ulang balik memori time tu...malam ni dorang dh balik, sedihnya+pilunya rasa hati ini...ntah bile lak dpt bercuti bersama2 kan...sejak berkerja, jarang aku dpt bersama2 family aku,yela mereka di kelantan aku lak kat kl:-(...rindunya kat ma,abah n adik2 aku..:-(...tunang lak jauh di perantauan..:-(...byk dugaan aku kat sini terpaksa aku hadapi sorang2 tanpa org tersayang...aku harus kuatkan semangat..harus g..harus..smile..smile..:-)...i love mama,abah,adik d,adik p n my love forever....mis u all....:-(....

Terima Kasih :)

2 comments:

zatilzuhdi said...

aiza..

entri ni meyentuh perasaan
sangat tacin jap..

ermm.. kip on smiling n
smiling bride to be
xleh sedih-sedih..

:)

AizaZiha said...

tq zatil..:-)..cm ner nk smile zatil si die lum balik lagi ni..huhu..awk kat ner yer..

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.