Tuesday, June 1, 2010

* Makan Beradab *

Makan beradab..hhmm..setiap bakal pengantin mesti mengimpikan majlis perkahwinan yg paling bahagia dlm hidupnya kan..begitu juga dgn aku..aku pn pnye impian yg sama..tp yg buat kepala aku risau sgt skang ni mcm ner n di mana nk tempah makanan utk mkn beradab aku..huhu..uuuwaaa..tolong la aku...service catering yg mak aku tempah utk majlis aku nnt xsediakan service utk makanan pengantin la plak...haru betul..aku pn nk makan makanan sedap2 gak di ari bahagia nnt..lapar ooo time tu..(agaknya la)..huhu..apa ek menu2 utk makan beradab..yg aku tahu ayam sekor, udang , ikan bawal, buah2an n pape jelah..malas dh nk taip..hati xtenteram bile memikirkan hari bahagia yg akan tiba nnt..byk lagi persiapan yg belum siap....kalo terlalu pkir alamatnya xkawen la smpai berjanggut..eh,pompuan ada janggut ke..hurmm..layan jelah..chow dulu..jmpe lagi di lain coretan nnt..perut dh lapar ni..time 4 lunch..kui..kui..kui...bubyeeee..
Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.