Monday, March 7, 2011

Dugaan Hidup

salam all, rindu kamoo semua..skang sifat M selalu hadir membuatkan saya malas nk berblog..insyaAllah pasni sy akan rajin berblog sbb masa sy dh byk kot..hehe..hidup kite ni xabis2 di landa dugaan kan..walau sebesar zarah hinggalah sebesar mana sekalipun dugaan yg melanda kite terpaksa tempuhinya dgn tabah kan kawan2..dugaan yg saya hadapi ni bg sy amatlah berat utk dihadapi bile melibatkan masa dpn kite, tp dengan adannya sokongan moral dari suami dan keluarga, saya dapt gak tempuhinya dgn tenang..mungkin Allah mahu menguji kesabaran dan ketabahan saya kan..saya redha terima segala ujian dariNya kerana hanya Dia yg tahu apa yg terbaik utk hambaNya..apa sy harapkan ada sinar baru utk saya di masa akan datang dan saya harap jugak orang yg menganiayai saya itu akan dibukakan pintu ati utk menjadi insan yang lebih baik..mereka tidak akan sedar bile tidak ada kesusahan yang dialami mereka dalam mengharungi hidup mereka..Hanya Allah yang leh sedarkan mereka yg hidup ini hanya sementara sahaja, dunia hanya pinjaman sahaja utk kite semua..walau apa pun yg terbaik aku buat utk mereka, balasan buruk yg akan aku dapat dari mereka..biarlah..aku harap Allah akan memberkati hidup ku dah memurahkan rezeki utk aku, suami, baby and keluarga ku..Ya Allah, tabahkan hatiku ini dalam mengharungi segala keperitan hidup ini...

Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.