Thursday, June 12, 2014

Alhamdulillah...Rumah Baru

Assalamualaikum n salam jumaat semua..lamanya saya tak berblog..hihi..malas n tak berkesempatan..ade je kerja nak buat..hari ni nak sharing moring pasal rumah baru kami...Alhamdulillah rezeki dari Nya kami berjaya memiliki rumah sendiri..dah lama sebenarnya survey menyurvey..eh betul ke ayat ni..hahaha..belasah jerk..suka pakai ayat buatan sendiri..huahua..akhirnya baru jumpa yang berkenan di hati..itupun setelah diambil kira faktor kebanjiran..huhu..teruk tau kami dilanda banjir..semua kena beli baru..dah takde lagi barang2 rumah kenangan beli masa kawen..sob..sob..semua dah berganti baru..nantilah saya cerita next entry..eh..eh..ingat lagi ke nak citer ni..dah lama dah banjir..3/12/2014 lagi..hikhik..malas tul nak menaip entry..

Rumah baru kami ni rumah biase jerk..setakat termampu kami..rumah2 kat sini sangatlah melambung..menangis nak memilikinya..kami hanya mampu beli rumah berkembar sahaja..itu pun satu tingkat sahaja..kenapa tak beli yang 2 tingkat??????hahahahaha...ini kerana anak teruna saya yang berusia 2 tahun 8 bulan itu tersangat la meminati tangga...terjumpa jer tangga haaa siap kau dok situ la melayan turun naik tangga..so kalo aku beli rumah 2 tingkat????boleh bayang tak korang macam maner keadaan saya setiap hari yang harus terpacak di tangga..huahua..tak sanggup den..hahaha..itu adalah faktor utama saya TIDAK membeli rumah yang ada tingkat..hahaha..next entry InsyaAllah saya ceritakan pulak keperluan2 rumah baru untuk rujukan kawan-kawan yang baru nak masuk rumah baru :)opppsss lupa nak bagitahu entry ini tidak bermaksud untuk riak ke ape yer..sekadar perkongsian utk kawan-kawan yang baik hati bukan yang dengki yer..huahua..lagisatu untuk tatapan kami di kemudian hari..

ok u olz jumpe lagi next entry..InsyaAllah...

gambar semasa masih dalam proses pembikinan..belum siap sepenuhnya..sekarang udah siap..hihi..


Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.