Saturday, December 18, 2010

D.E.M.A.M

Salam semua..dah 2 ari saya xpegi keje..masuk ari ni, ari ketiga dah saya demam..klinik dah pegi, ubat dah makan, mcm2 dah tp demam tetap xok..ni lah di namakan dugaan dari Allah..nk xnak, kite sebagai hambanya kenalha sabar n tabah hadapinya kan..paling kesian ialah my hubby, demam lagi teruk dari saya..panas sgt2, risau saya dibuatnya..makan pun x..:-(..demam saya kejap panas kejap ok..saya tetap kuatkan semangat masuk ke dapur masak apa yg patut untuk santapan kami..aku masak ringka2 jerk memandangkan kepala berdenyut2 mcm nak pecah..aku masak sup ayam ngan kerang rebus shj..itupun my hubby makan sikit jerk, xde selera mkn..besenya 3x tambah nasi...sian my hubby..sbr ye syg..:-(..di kesempatan ini aku nk ucapkan tahniah pada kawan aku sal n ammar kerana baru jer dikurniakan seorang baby yg comel semalam..kami mtk maaf byk2 xberpeluang ziarah sal kat hospital memandangkan kesihatan xmengizinkan..InsyaAllah, bile dah sembuh nanti kami p melawat baby yer..besnye kan dah jadi mama n daddy..kami ni bile lagi yer...hurm..arap2 kami pun ada rezeki gak..anak tu kan kurnia yang xternilai dari Yang Maha Esa..lain kali saya sambung lagi yerk..dah xlarat dah ni..kepala dah pusing..mau makan ubat n tidoooo...gud nite kwn2..


(sumber dari: Mr Google)


Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.