Tuesday, December 7, 2010

Jalan2 p MAHA 2010

opss dah berhabuk dh blog aku ni yer..lamanye xmeng hupdate blog aku ni erk..erm, aku bz skit seminggu dua nih..parent aku dtg sni sempena konvokesyen 2 2 adik aku..so,sempena ngan kedatangan my parent ke sni aku bwk ler dorang jalan2 p MAHA 27hb ari tuh..fuhhhh ramai tahap gaban orang kat sana..sakit kaki aku ni haa...huhu..berebut2 naik traktor masa nak balik...kitorang gerak dari umah pagi gak ler dlm kul 9 lebih..sampai sana kul 10 lbh, dh byk dh kete queue...rupe2nye kena parking jauh ler plak..aduh..aduh..sian mak aku, die dh ler sakit kaki..tp xpelah mak ayah aku minat sgt brg2 pertanian nih..brg2 ker..ish..pape jelah..terkezut gak aku bile tgk orang ramai beratur naik traktor..kih..kih..ni ler 1st time dlm idup aku naik traktor..hehe..lama gak beratur baru ler dpt naik traktor..huh..ramai..jalan2..makan2..ma n abah pe lagi borong sana, borong sini ler...hik..hik..semua benda nak beli...huh..panas terik tahap gaban time kitorang p nih..fuhhh..gelap jap muka aku yg comey nih..hehe..dah settle soping2 kat MAHA nih, lebih kurang kul 3 kitorang gerak ler balik..nak p ke tmpat parking mmg haru tul..huhu..berebut2 naik traktor...sian aku tgk dak2 kecik kena tolak sampai jatuh..xde perasaan tul la dorang nih..nak kuar dari pagar MAHA tuh jerk aku tgk kete dh xgerak dh..ramai giler yg baru dtg..kitorang slmt ler dari jem sbb kitorang dh nk balik..haha..tp kitorang bkn terus balik umah, perjalanan di teruskan ke jalan TAR..my mama nk soping kat sana lak..mama..mama..soping jerk..hehe..penat tul ari tuh..sehari suntuk kitorang jalan...sampai jerk kat jalan TAR..parking lak xde kat sogo..huhu..carik2 punye carik dpt ler parking kat CIMB...parking kat situ, terus p solat dulu...then, soping2 ler...maghrib baru sampai umah...fuhh..ponat botui...tp xpe ler yg penting kite HEPPPYYYY...T_____________T...





Terima Kasih :)

2 comments:

Momma Qiestina said...

hye geeha,

salam kenal.tq ye linkkn my belog :)
am sefarers wife too.bole kita share12 citer pasni..

oh well, i links urs too okay.

AizaZiha said...

hai..slm kenal gak..tq2 link kan my blog:-)

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.