Thursday, December 30, 2010

Tahniah Malaysia!!!!!

Salam malam semua...hehe..sejak akhir2 ni malas tul la aku nk hupdate blog..kalo huruf M dtg mula la blog berhabuk xhupdate..sebelum terlambat aku nk ucap tahniah pada Malaysia dan pemain-pemain bola negara kite kerana telah mengharumkan nama negara dan merebut piala AFF..tahniah..bes n bersemangat aku tgk bola ngan hubby n adik aku..pemain kite skang semakin hebat di padang..terutama keeper..memang hebat..syabas..esok PM kite dah umumkan cuti umum, memang bes cuti tp yang xbes nye aku mmg dah cuti esok..huhu..xaci la mcm ni..huhu..aku cuti ganti tahun baru esok..aduhh xbes tul la..kalo leh forward ke isnin kan bes..hehe..ngada2 tul la aku nih..byk yg aku nk citer tp malas nk taip la..nape mls jerk ni..huhu..En.hubby dh xlama lagi dh nak belayar..mcm ni life jadi wife orang laut, selalu berjauhan..pedih memang pedih tp terpaksa..rezeki di lautan..aku dh mula sedih ni..:-(..nt lah lain kali aku citer lagi..huk..huk..:-(..

Terima Kasih :)

No comments:

All right reserved by AizaZiha. Fully designed by AienJieha.